Dezvoltă leadership-ul, comunicarea și gestionarea conflictelor din compania ta.
Deblochează obstacolele dintre membrii echipei pentru a avea implicarea și alinierea de care este nevoie.
Psihologi: Marius Pentilie, Lavinia Holhoș, Daniel Cîmpean, Radu Podar, Mihaela Chereji, Bianca Șerban
Deblochează obstacolele dintre membrii echipei pentru a avea implicarea și alinierea de care este nevoie.
Team Coachingul s-a dovedit a fi o unealtă extrem de eficientă pentru companiile care doresc să investească în creșterea și dezvoltarea angajaților lor.
Abilitățile interpersonale, care sunt adesea neglijate, joacă un rol crucial în productivitatea și succesul unei organizații. De fapt, capacitatea de a comunica asertiv, de a gestiona emoțiile, de a oferi și primi feedback, de a prelua responsabilitatea proiectelor și de a arăta responsabilitate sunt abilități esențiale care pot face diferența între succes și eșec în performanța unei echipe.
La Centrul Mental Training, oferim programe de coaching special concepute pentru a îmbunătăți soft skill-urile angajaților dumneavoastră.
Specialiștii noștri foarte bine pregătiți vor lucra cu echipa dumneavoastră pentru a dezvolta sesiuni personalizate de coaching, fie online, fie în persoană, care să abordeze nevoile și provocările specifice ale acestora.
Fie că este vorba despre îmbunătățirea comunicării cu clienții, colaborarea eficientă cu colegii sau navigarea în relația cu managementul, programele noastre de coaching vor ajuta echipa dumneavoastră să dezvolte abilitățile de care au nevoie pentru a reuși.
Investiția în coachingul echipei aduce beneficii nu doar angajaților dumneavoastră, ci și întregii companii. Prin împuternicirea echipelor dumneavoastră cu abilitățile interpersonale de care au nevoie pentru a lucra în mod eficient, veți observa o creștere a productivității, o colaborare mai bună și rezultate îmbunătățite.
Sesiunile de coaching pot aborda probleme legate de performanța, cum ar fi: leadership coaching, coaching executiv, team coaching, business coaching, gestionarea situațiilor de conflict, luarea deciziilor, gestionarea timpului, echilibrul între viața personală și profesională, îmbunătățirea autodisciplinei, antrenamentul asertivității, dezvoltarea abilităților organizaționale, îmbunătățirea abilităților sociale.
Puteți alege un pachet de sesiuni care se potrivește cel mai bine Organizației dumneavoastră sau putem crea un pachet în funcție de nevoile dumneavoastră.
Sprijinul oferit angajaților prin training-uri are ca scop îmbunătățirea performanței și relațiilor profesionale. Componente importante ale acestui proces includ dezvoltarea punctelor forte și dezvoltarea colaborativă a strategiilor pentru depășirea obstacolelor personale.
Noi dezvoltăm training-uri pentru abilități și competențe specifice, conform nevoilor companiei, cu scopul de a facilita învățarea și dezvoltarea într-un mod creativ, astfel încât să stimulăm implicarea mai mare a participanților.
De asemenea, oferim training-uri de coaching concepute pentru dezvoltarea abilităților de coaching și pentru stilul de leadership bazat pe coaching pentru liderii emergenți din echipele lor.
Workshop-urile de gestionare a emoțiilor sunt sesiuni interactive și edificatoare care își propun să ajute participanții să înțeleagă, să gestioneze și să regleze mai eficient emoțiile lor.
Aceste evenimente oferă participanților instrumente și tehnici practice pentru a face față stresului, anxietății, furiei și altor emoții dificile într-un mod sănătos și constructiv.
Prin participarea la aceste workshop-uri, oamenii pot dezvolta abilități esențiale precum conștientizarea emoțională, gestionarea stresului, comunicarea asertivă și creșterea rezilienței, toate acestea contribuind la îmbunătățirea bunăstării lor mentale și a relațiilor interpersonale.
Neglijarea gestionării emoționale afectează negativ compania dvs.: absenteism, implicare scăzută, conflicte, scăderea productivității, comunicare ineficientă, rata de demisie a personalului și neîndeplinirea standardelor.
De exemplu, angajații cu probleme emoționale iau mai multe zile libere și au performanțe slabe. Companii precum Starbucks și PwC acordă prioritate bunăstării emoționale a angajaților, oferind servicii psihologice.
Echipa noastră de psihoterapeuți și consilieri poate ajuta angajații dvs. în gestionarea unei game variate de provocări emoționale. Prevenția este esențială, deoarece oprește efectele negative și este mai puțin costisitoare decât gestionarea problemelor cronice.
Dezvoltăm programe de prevenție și educație pentru identificarea factorilor de risc și luarea de măsuri. Investiția în gestionarea emoțională este crucială pentru angajații cu performanțe ridicate și satisfăcuți.
Companiile care acordă prioritate gestionării emoționale au angajați mai fericiți și motivați, o atmosferă relaxată și eficiență sporită. Sprijinul pentru sănătatea emoțională are efecte pe termen lung, îmbunătățind viața personală și profesională.
Basic stress management skills Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Medium stress management skills Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Counselling/Psychotherapy – 10, 20, 30 sessions package
Modul I – Basic communication & interpersonal skills. Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Modul II Medium communication & interpersonal skills. Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Modul III Advanced communication & interpersonal skills Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Modul I – Basic coaching skills. Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Modul II Medium coaching skills. Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Modul III Advanced coaching skills Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Training – Basic anger management skills. Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Workshop – Medium anger management skills. Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Modul I – Basic leadership skills. Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Modul II Medium leadership skills. Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
Modul III Advanced leadership skills Duration: 20h (/days or /modul, depending on client’s availability and needs) Nr. of participants: min. 3 – max. 12
6, 12, 24 sessions
10, 20, 30 sessions
3h Live Presentation & 2h Webinar, 2 speakers, Q&A