Feedback coaching Numele Adresa de email Care a fost cea mai utilă parte a sesiunilor? Care a fost cea mai puțin utilă parte a sesiunilor? Pe o scală de la 1 la 10, cât de aplicabile au fost subiectele discutate în cadrul sesiunilor de grup în munca ta? Cum putem sa le facem mai aplicabile în viitor? Pe o scală de la 1 la 10, cat de relevante au fost pentru tine subiectele discutate in cadrul sesiunilor de grup? Cum putem sa le facem mai relevante pe viitor? Pe o scala de la 1 la 10, cât de mult te-au ajutat sesiunile individuale (daca te-au ajutat)? Ce a fost de ajutor? Cum putem imbunatati experienta sesiunilor individuale in viitor? Care ar fi subiectele cu care ai dori sa lucrezi mai mult in viitor? Care este obiectivul tau profesional pentru urmatorul an? Te rugăm să ne oferi în continuare orice alt comentariu sau sugestie pe care o ai despre cum am putea să îmbunătățim sesiunile noastre și experiența generală cu echipa noastră. Care crezi ca este rolul empatizării atunci când dăm un feedback?. Care ar fi 2 modalitati prin care poti sa iti identifici emotiile in cadrul unei discutii? Care ar fi 2 modalitati prin care poti sa iti gestionezi emotiile intr-o situatie stresanta? Care ar fi 2 modalitati prin care poti gestiona emotiile echipei tale in cadrul unei discutii tensionate? Care sunt nevoile unui manager cu tipar preponderent “Questioner” atunci cand ii prezinti planurile unui proiect? Ce responsabilitati ai da unei persoane din echipa ta care are tipar preponderent “Upholder”? Si cum ai comunica asta catre el/ea? Ce avantaje poate aduce intr-un proiect un stakeholder care are interes ridicat fata de proiect, insa nu are expertiza tehnica? Cum poti beneficia de atuurile lui/ei? Pe o scală de la 1 la 10, care este nivelul de presiune pe care l-ai resimțit în ultima lună? Care este cauza sentimentului de presiune în interior? Dacă și cum ai reușit să reduci sentimentul de presiune? Care sunt așteptările tale de la tine? Care sunt așteptările tale de la management, clienți, echipă? Pe o scală de la 1 la 10, care este nivelul tău de încredere în relația cu clienții. Pe ce se bazează încrederea în tine? Pe o scală de la 1 la 10, cât de mult contează pentru tine părerea celorlalți? Pe o scală de la 1 la 10, în ce măsură ai reușit să comunici clar și direct în situațiile întâlnite în ultima perioadă astfel încât să poți să moderezi așteptările clienților, managementului? Pe o scală de la 1 la 10, în ce măsură consideri că ceea ce comunici are un efect și simți că ai un control? 6521